part 62 :baJu peNganTin

jangan terkejut... aku x nak kahwin lagi..tp aku teringat pada kawan aku syira.. dia da nak kahwin hujung tahun ni... moga2 berjalan lancar.. seronok rasanya tengok kawan2 kahwin .. dia sibuk sekarang ... tapi sempat jugak la kami tengok2 baju pengantin dalam majalah time nak exam hehehe... orang lain nak kahwin diri sendiri rasa teruja hahaha.. puas da aku cari gambar2 ni kt internet sebab ini keluaran dari majalah pesona pengatin bulan bila entah aku pon x ingat..hehe tapi akhirnya berjaya kutemui... baju ni dari  AZIKA COLLECTION kat klang x silap aku..kalu nk pegi la jeguk2 hehe.. tapi baju ni memang aku perkenan gile..cantik sangat...tiba2 berangan hehhe nak pakai baju ni boleh :D aku gile2 .aaaa cantik2 ..

cantik kan :D

yang ni sangat pekenan sebab ade element baju kurung

yang ni klasik sangat2...wooo nk ni jugak

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?