part 56: hUjan

di suatu petang
aku pandang atas pka tgh study....pandang azma... azma bgn tutup laptop terus masuk bilik
aku pandang ke buku balik..dan mesti la CITU subject favouriteku... tp aku tgk je
satu ape pon x faham... selak sehelai demi sehelai . aku amik buku aku dakap
lama...... (tido la tu :D  )
lepas setengah jam.. eh hujan ... sedapnye bau hujan ..bau fresh...aku belek2 handfon..tiba2 buzzzzz...keluar nama NAIM... berdebar jantung aku kejap..nak angkat x nak..last2 aku angkat
"hello.. " aku hanya balas hello balik "kejap ye saya call balik"
agak lama jugak lepas setengah jam die call balik.. aku pon jawab..agak lama jugak ade la dalam 3 minit kami berbual... tapi aku x pasti ape tujuan die call...die hanya cakap die baru balik dari kem ..die kata die penat..pastu mak ngah die sakit... tp aku berpikir kenapa die cerita semua itu pada aku? aku jadi bengong kejap.. ape tujuan die sebenarnye da la sebelum ni die msg "hai awak " tapi aku x balas sbb x dengar " sombongnye" aku pun balas la  dan die pon senyap sehari kemudian die msg die ckp fon die x bateri die kt kem jd x dpt balas... aku pikir lg perlu ke die bagi penjelasan mcm tu... emmm td aku bagi die satu msg aku tnya kenapa die call ade bende nk tnya ke...ermm serabut aku dibuatnye

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?