part 35 : Si kaCa mata HitaM verSace

hehehehe
hahahahahhaha
hohohohohoo hihihihihi

ape la sblm cite da gelak
ish2 ape la aku ni

ok stop laughing :D

pada suatu hari
terasa dingin ditiup angin sepoi2 aircond
cuaca sangat menyenangkn
sesuai nk bergosip2 diwaktu petang yang indah ini

ketika ini ditgh jln raya didalam kereta
menuju destinasi
yang dirasakn terlalu cpt berlalu

3 sekawan ini... pka, zaf dan aku
dlm kereta "minicooper"
masing2 khusuk dgn cerita dan gosip2

tba2 vroooommmm..
viva bersaing dgn kami
ada 3 guys dlm perut kereta tu
siap gelak plak tu
zaf berkta " apesal pndg2 "
guys2 tu sume gelak dan pndang kami

"pka ko ptong kete tu aku nk pandang paiseh skit"

aku pon pdang zaf
aku pkir...emm skrg ptgkn?

hahahahahah

nak tau npe..hehehe masih ingt lgi waktu tu 6.30pm
hehehehe ade ke org pki cermin mata hitam
waktu2 mcm ni hahaha
ptt la kene gelak kn
pastu malu gile bile guys2 tu nk potong kete kami blik
hahahahha
malu3
pecut la apelagi nsib baik x jmpe lg
hehehehehe



Comments

  1. dush3!!! kuang ajor ko!! ala x slh pn pki spek itam di ptg ari yg redup...mata aku sakit taw kene cahaya...hahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?